Jakým způsobem můžete dnes uspÄ›t v tvrdé konkurenci ostatních firem? ÄŒasto je nabídka taková, že konkurence nabízí v podstatÄ› totéž, co vy a tak musíte bojovat jinak. Ale ani cenová strategie nebývá Äasto moc úspěšná, protože neustálým stlaÄováním cen si k trvalému zisku rozhodnÄ› nepomůžete. ÄŒasto to naopak vede k vlastním finanÄním potížím a nutno říci, že koncový zákazník si nebude pamatovat, jestli zaplatil o nÄ›kolik desítek korun ménÄ› nebo více. Pamatovat si bude jiné vÄ›ci. V pamÄ›ti mu utkví důležité detaily, jako je například použitý obalový materiál a dobÅ™e vyvedené nálepky – etikety. To jsou vÄ›ci, které utkví lidem v pamÄ›ti, protože oÄi kupují.Etikety, které jistÄ› oceníteNálepka – etiketa, kterou jistÄ› oceníte je taková, která vždy perfektnÄ› drží na svém místÄ›. A je to taková, která dokáže pojmout veÅ¡keré potÅ™ebné údaje o výrobci, složení a popřípadÄ› také logo výrobce Äi jiný obrázek. A pÅ™esnÄ› takovou získáte, když kontaktujete naÅ¡i spoleÄnost, protože výrobou takovýchto produktů se zabývá již dlouhou Å™adu let.